خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

توجه به جوانان از توصیه های همیشگی امام (ره) و رهبری بوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به وضعیت آن ها از توصیه های همیشگی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه (۱۹ شهریور) اظهار داشت: هر زمانی که به جوانان اعتماد شده است ثمره آن را دیده ایم و به همین دلیل است که امام راحل (ره) و پس از ایشان رهبر فرزانه انقلاب همیشه نسبت به توجه مسوولان و سپردن کارها به آن ها تاکید داشته اند.

وی در ادامه به ۱۹ شهریور سالروز ارتحال آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران نیز اشاره کرد و گفت: زبان ایشان مثل شمشیر برنده بود و منبرها و خطبه هایش بسیار اثر داشت.

آیت الله علما افزود: آیت الله طالقانی مدت زیادی از عمر بابرکتشان را در تبعید و زندان گذراندند و حضرت امام (ره) ایشان را ابوذر زمان خواندند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت آیت الله مدنی امام جمعه تبریز در ۲۰ شهریور اشاره و اظهار کرد: ایشان انسان بزرگواری بود که همواره در نمازهایش دعای شهادت در راه خداوند را می خواند.

وی گفت: ۲۱ شهریور نیز سالروز ارتحال جانسوز حضرت رقیه (س) دختر خردسال امام حسین (ع) است، کودکی خردسال که مظلومیتشان چهره واقعی قاتلان سرور و سالار شهیدان را برملا ساخت.

آیت الله علما در پایان با اشاره به ۲۵ شهریور سالروز شهادت عمار یاسر از یاران وفادار حضرت امیرالمونین (ع)، گفت: باید درس وفاداری و ولایت پذیری را از این شخصیت وارسته فرا بگیریم و همواره مدافع و حامی ولی فقیه باشیم.

ارسال نظرات