امام جمعه بخش بهمن:

مذاکره فقط برای رفع تحریم هاست/ به انفعال کشیدن جبهه انقلاب هدف تصویرسازی‌های کاذب

حجت السلام علیزاده : در سخنان اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به این نکته اشاره شده که مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و اینکه مذاکره ایران و اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها است.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه‌های امروز نماز جمعه در رابطه با مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: در سخنان اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به این نکته اشاره شده که مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و اینکه مذاکره ایران و اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها است.
امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند با فرسایشی کردن مذاکرات، کشور را معطل مذاکرات کنند و توان مسئولان دیپلماسی و سیاسی را به هدر داده و از وظایف دیگر بازدارند؛ لذا قرار دولت سیزدهم بر تعامل با همه جهان و تداوم مذاکرات با طرف‌هایی که داخل برجام هستند بوده و آمریکا اگر می‌خواهد باید به برجام برگردد و به خواست ایران تمکین کند وگرنه مذاکره معنایی ندارد.
به انفعال کشیدن جبهه انقلاب هدف تصویرسازی‌های کاذب
حجت الاسلام علیزاه اذعان کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تصویری مطلوب از خود، تصویری مخدوش و ناموجه از نیرو‌های مدافع و حامی انقلاب در اذهان و افکار عمومی مردم پدید آورد. به عنوان مثال یکی از مطالبات مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ علاوه بر تغییر وضعیت نابسامان موجود، شناسایی و مجازات عاملان آن است. نسبت دادن این وضعیت به عاملان غیر واقعی و ساختگی با هدف انحراف افکار عمومی و ایجاد حاشیه امن با انحراف افکار عمومی است.
علیزاده خاطرنشان کرد: امروز درخواست مردم این است که قوه قضائیه با عاملان این وضع موجود چه درعرصه سیاسی چه اقتصادی و حتی فرهنگی و اجتماعی برخورد قاطعانه کند.
وی ادامه داد: یکی از نمونه‌های تصویر سازی غلط به اشتباه انداختن نخبگان و مردم در محاسبات خود است. نسخه علاج دانستن ارتباط با آمریکا و حل شدن مشلات یکی از این تصویرسازی‌های غلط است. در حوزه عملیات روانی نیز القاء آگاهی کاذب در مخاطب تا رفتاری مغایر با منافع واقعی خود داشته باشد.
خطیب جمعه مهردشت در رابطه با حوادث افغانستان گفت: وضعیتی که امروز مردم افغانستان دچار آن هستند حاصل دخالت به حضور آمریکا در کشورشان است که خسارت‌های زیادی از جهت اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی به این کشور وارد کرده است. بعد از آن هم با عدم پایبندی به هیچ‌کدام از تعهدات خود از افغانستان خارج شدند.
علیزاده یادآور شد: آنچه که امروز می‌تواند افغانستان را نجات دهد تشکیل دولت و حکومت با حضور همه گروه‌ها و قومیت‌ها است که مردم افغانستان خودشان وارد شده و مطالبه‌گری کرده و اجازه فرصت‌طلبی به بیگانگان ندهند.
لرزش در لانه عنکبوت با فرار افتخار آمیز شش اسیر فلسطینی
امام جمعه بخش بهمن ابراز کرد: شش زندانی شجاع فلسطینی در روز دوشنبه از زندان گریختند و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها را در موجی از شوک و نگرانی فرو بردند. این زندانیان برای رسیدن به نقطه رهایی تونلی نسبتاً طویل حفر کردند که به احتمال زیاد چندین ماه طول کشیده است و این نشان از ضعف عجیب نظام امنیتی صهیونیست‌ها دارد.
وی تصریح کرد: این اقدام شجاعانه نشان می‌دهد رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می‌کشد و سخن از طرح هزار ضربه چاقو مطرح می‌کند ضعیف‌تر از آن است که تصور می‌شود. او مصداق همان تمثیل ماندگار سید حسن نصرالله است که فرمود: ولله رژیم‌صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است.
ارسال نظرات