خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطالبه‌گری و مردمی بودن را از خصوصیات بارز امامان جمعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ححت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین معارفه امام جمعه جدید کلیبر گفت: تریبون نماز جمعه باید در خدمت مطالبات مردم باشد تا ائمه جمعه از این ظرفیت به نفع مطالبات به حق مردم استفاده نمایند.

وی افزود: مطالبه گری امام جمعه باید با رعایت اخلاق اسلامی، رفتار حکیمانه و انصاف باشد تا از این طریق بتواند درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برساند.

ححت الاسلام آل هاشم ائمه جمعه شهرستان را پدر معنوی شهرستان برشمرد و گفت: باید از این طریق تمام جریانات سیاسی داخل نظام از حمایت امام جمعه برخوردار باشند.

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تقویت شور انقلابی بین جوانان تاکید کرد و ادامه داد: فرمانده قرارگاه فرهنگی باید جریان ساز باشد و جوانان انقلابی و بسیجی باید در به ثمر نشستن این جریان‌ها یاور امام جمعه باشند.

حجت الاسلام  آل هاشم اظهارداشت: امام جمعه نقش موثر و مهمی در تقویت شور انقلابی و تبیین راه و روش امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب و احاطه‌ی آن‌ها بر تمام جناح‌های داخل نظام را دارد.

 در این آیین  حجت الاسلام رشادی به عنوان امام جمعه جدید کلیبر معرفی و از تلاش‌های چند ساله‌ی حجت‌الإسلام محمدرضا متقی‌فر، امام جمعه‌ سابق این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات