رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: در آستانه اربعین حسینی؛ دومین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۹۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

دومین هـــمایش بین المـــللی اربعـــین حســــینی در اردبیل برگزار می‌شـــود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الا سلام حسنی عصر امروز در جلسه هماهنگی دومین همایش ملی اربعین و اولین همایش بین المللی اربعین در دانشگاه محقق اردبیل اظهار داشت: همایش ملی و بین‌المللی اربعین، در چهارم مهرماه یک روز مانده به اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با عنوان اعتلای نهضت حسینی، تحقق تمدن نوین اسلامی به‌صورت حضوری و مجازی با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه و حوزه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اجرا خواهد شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های بزرگی برای این روز تدارک دیده شده است و فرقی که با سال گذشته دارد اینست که همایش بین المللی با حضور نخبگان علمی کشوری و خارج کشور در دانشگاه محقق برگزار می‌شود.

حسنی تصریح کرد: امسال فراخوان در 4 زبان عربی، انگلیسی، اردو و فارسی بود که از اساتید گرانقدر هم کشوری و هم خارج از کشوری بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: انشالله مردم استان و مردم همه ایران اسلامی، عاشقان سید الشهدا بخاطر ویروس امکان رفتن به حرم سیدالشهدا را ندارند، امسال از پیرامون برنامه معنوی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات