خبرهای داغ:

شهید سلیمانی به غایت ولایت مدار بود

سرگروه حلقه صالحین پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه گفت: شهید قاسم سلیمانی به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و ولی امر خویش عشق می‌¬ورزید.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۷۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست روشنگری ویژه نوجوانان بسیجی حلقه شهید اسماعیل جمال با سخنرانی کلثوم اشرف سرگروه این حلقه با محوریت شهدید سلیمانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه با هدف آگاهی از نحوه کار نوجوانان بسجی از این حلقه بازدید کرد.

کلثوم اشرف در جمع نوجوانان بسیجی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از خصوصیات بارز این شهید اخلاص او بود. او به شدت از ریا و خودنمایی پرهیز می­‌کرد و هیچ گاه به دنبال مطرح کردن خود جلوی دیگران نبود.

او افزود: شهید سلیمانی ارادت و تمسک ویژه ای نسبت به اهل بیت (ع) داشت. او از عمق جان شیفته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود. اعتقاد، ارادت و عشق به خاندان رسالت در اعماق وجودش نفوذ کرده بود.   

سرگروه حلقه صالحین پایگاه حضرت رقیه (س) با اشاره به ولایت مداری این شهید گفت: او به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و ولی امر خویش عشق می‌­ورزید. او پیرو رهبر خود بود. امروز ما نیز باید از این شهید الگو برداری کرده و گوش به فرمان ولی امر خود باشیم.

اشرف اذعان داشت: شهید سلیمانی اهل تعبد و معنویت بود. او علاوه بر انجام واجبات عبادی به مستحبات نیز توجه ویژه­‌ای داشت. از هر فرصتی برای تلاوت آیات قرآن و دعا و مناجات بهره می­‌جست. مقید به تهجد و نماز شب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها