خبرهای داغ:

110 نان گرم بین خانواده های نیازمند در مومن آباد توزیع شد

با آغاز ماه صفر به همت بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد این روستا در سرخه 110 نان گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۹۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز ماه صفر به همت بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد در شهرستان سرخه پخت نان (طرح نذر اول ماه) همراه با توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده توسط خواهران بسیجی این پایگاه انجام شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا زندگی را برای عموم مردم و به خصوص قشر ضعیف دشوار کرده است، بسیجیان این پایگاه تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن به کمک همشهریان خود بروند و کمی از بار مشکلات مردم مستضعف روستا را کم کنند.

او افزود: انگیزه اصلی بسیجیان در انجام این اقدام خداپسندانه ایجاد روحیه مساعدت و همدلی و شکوفایی روحیه همیاری و مشارکت در بین مردم برای درک نیازمندان و ابراز همدردی با آنها است که از حس نوع دوستی و عشق سرچشمه می گیرد که از هر نظر مورد ستایش است.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد در ادامه اضافه کرد: از آغاز ماه محرم با الگو برداری از منش امام حسین (ع) و خاندانش اقدامات مومنانه بسیاری همچون توزیع غذا گرم، توزیع لباس و با آغاز ماه صفر توزیع 110 عدد نان گرم با هدف دستگیری از نیازمندان به همت گروه های جهادی پایگاه انجام گرفته است.

مومن آبادی در خاتمه گفت: امید است با یاری خداوند، حضور پرشور بسیجیان و کمک های خیرین بتوانیم گام های موثر تری در جهت خدمت به مردم تا نابودی کامل این ویروس منحوس برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار