خبرهای داغ:

از توزیع لباس بین نیازمندان تا تامین بخشی از جهیزیه نوعروس در لاسجرد

بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه اقدام به خرید لباس برای خانواده های نیازمند و اهدا سماور به یک نوعروس کردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۴۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت زدایی بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه اقدام به خرید لباس زنانه و مردانه برای سه خانواده نیازمند به ارزش 10 ‌میلیون ریال کردند.

همچنین با هدف تامین بخشی از جهزیه یک نوعروس از خانواده کم بضاعت کمک هزینه خرید سماور به ارزش 5 میلیون ریال را تقبل کردند.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جهادگران این پایگاه مقاومت با شناسایی این زوج کم برخوردار، بر آن شدند بخشی از وسایل مورد نیاز این زوج را فراهم کنند و با کمک گرفتن از خیرین منطقه و جمع آوری کمک های نقدی و خرید سماور توانستیم از گوشه ای از مشکلاتشان بکاهیم.

او افزود: بسیج در جهان، بی نظیر و نقطه عطف آرمان های انقلاب اسلامی است که بر حفظ آن با تلاش فراوان با الگو از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید دارد، در تلاشیم موانع ازدواج جوانان را برداشته و در این امر خیر مشارکت داشته باشیم.

فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات بسیاری با تلاش و یاری خیرین جهت تولید، توزیع ماسک، توزیع غذای گرم، تهیه لوازم التحریر، لباس، تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده انجام شده است و این کمک های مومنانه ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار