خبرهای داغ:

طرح جوانه های صالحین با هدف تقویت حلقات صالحین برگزار می شود

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد گفت: هدف عمده طرح جوانه های صالحین در پایگاه جذب افراد به بسیج، کادرسازی و تقویت حلقات صالحین در زمینه های مختلف می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۱۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فصل تابستان و در قالب طرح جوانه های صالحین پایگاه های بسیج برنامه های ورزشی فوتبال دستی  و ‌تنیس روی میز به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) لاسجرد در شهرستان سرخه ویژه اعضای حلقات صالحین شهید احمد گردان و شهید امرالله شهروی این روستا تدارک دیده شد.

گفتنی است بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند و این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد با اشاره به اهداف متعالی طرح جوانه های صالحین اظهار کرد: هدف عمده این طرح در پایگاه جذب افراد به بسیج، کادرسازی و تقویت حلقات صالحین در زمینه های مختلف می باشد.

او افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان ونوجوانان یکی از ویژگی های این طرح است. در فصل تابستان کلاس های آموزشی شامل میناکاری، نقاشی و کلاس های تقویت دروس تحصیلی همراه با برنامه های ورزشی در مناسبت های مختلف در سطح پایگاه برگزار شد.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد بیان داشت: برنامه‌های ساماندهی اوقات فراغت بسیج تنها ویژه فصل تابستان نیست و در همه ایام سال برای جذب و آموزش نوجوانان و جوانان استان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده ایم.

شهادت با اشاره به زمان برگزاری طرح جوانه های صالحین گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها