خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ویژه برنامه منزل به منزل با شهدای مدافع حرم برگزار میگردد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۲۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز رقیه بنت الحسین علیه السلام و به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد(ع)  شهرستان نجف‌آباد، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درب منازل آنها در نقاط مختلف شهرستان  برگزار میگردد .
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد(ع)،  در تبیین اجرای این طرح بیان نمودند: این طرح با عنوان منزل به منزل با شهدای مدافع حرم از سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد، به این ترتیب که با حضور درب منازل شهدای مدافع حرم و در کنار خانواده شهید و عامه اهالی هر محل که شهید در آنجا سکونت داشته است، از روایتگری و سخنرانی همرزمان این شهدا و مداحی مداحان اهل بیت بهره مند می شوند.

اولین روز از این مراسم درب منزل شهید مدافع حرم موسی کاظمی در یزدانشهر و با حضور اهالی آن محل با روایت گری سرهنگ پاسدار جهانبخش از دوستان نزدیک و همرزم شهید و مداحی آقای ملک‌زاده برگزار گردید. سرهنگ جهانبخش از نحوه شهادت و خصوصیات اخلاقی و پسندیده شهید کاظمی مطالبی را بیان نمودند.
گفتنی است در مراسم امروز پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در جمع حاضران گردانده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها