معاون استاندار ایلام:

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الزام‌آور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الزام‌آور است، گفت: باید از همه ظرفیت این ستاد در راستای گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۳۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جهانگیر رستمزاد رو دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مصوبات این ستاد قطعی و لازم اجرا است و اگر مصوبه ستاد تسهیل اجرا نمی شود نباید دوباره در ستاد مطرح شود.

وی تاکید کرد: وقتی مصوبه ستاد تسهیل انجام نمی شود باید به نشست هیات خبرگان بانکی ارجاع شود چرا که مصوبات این نشست عین قانون لازم اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: اگر مصوبه در هیات خبرگان بانکی مطرح شود و اجرا نشود آن موقع بانک مربوطه به دادگاه معرفی می شود.

رستمزاد با بیان اینکه مدیری که بترسد دیگر نمی تواند مدیریت کند، بیان کرد: برخی از مدیران برای کوچکترین کاری از مرکز اجازه می گیرند و از اختیار مدیریتی خود استفاده نمی کنند.

وی از مدیران بانک های عامل استان خواست: که با مجریان طرح ها همراهی کنند و اجازه ندهند با طولانی شدن روند مجری طرح متحمل ضرر و زیان شود.

معاون استاندار ایلام یکی از عوامل عدم توسعه نیافتگی بخش صنعت را ضعف در بدنه کارشناسی بانک ها برشمرد و گفت: این یک مشکل فرهنگی است که باید برطرف شود.

رستمزاد ادامه داد: قرار بود جلسه با حضور کارشناسان بانک ها و دستگاه های تامین اجتماعی و امور مالیاتی برگزار شود که این مسایل بررسی شود و با یک تعامل خوب با مجری طرح مسایل و مشکلات در استان انجام گیرد.

 در این نشست هشت طرح صنعتی و کشاورزی مطرح و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها ارائه و به تصویب رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار