مسوول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان درگفت و گو با بسیج:

کسب نشان طلای لیگ پایا توسط تیم علمی بسیج دانش آموزی هرمزگان

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان گفت: تیم علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان به مقام نخست و نشان طلای مسابقه های لیگ بین المللی پایا در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دست یافت.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۷۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

سرگرد پاسدار ابراهیم پیله رام در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: این گروه دانش آموزی به نام های «امیرحسین مقبلی»، «محمد امین رفیعی»، «سیاوش اسکندری»، «امیراسماعیل ثریا» و «علیرضا حق گو» از حوزه مقاومت بسیج شهیده فهمیده ناحیه ۲ بندرعباس بوده که توانستند در رشته های ریاضی، علوم تجربی، فیزیک و شیمی رقبای خود از داخل و خارج کشور را پشت سربگذارند و به مقام نخست دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: کسب این موفقیت علمی توسط دانش آموزان بسیجی هرمزگان در تاریخ هرمزگان بی نظیره بوده و برای نخستین بار این استان توسط دانش آموزان بسیجی خود توانست افتخار غرورآفرینی در زمینه های علمی کسب کند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در خصوص راهیابی دانش آموزان بسیجی به این مسابقه های علمی اظهارداشت: در مرحله شهرستانی لیگ بین المللی پایا نزدیک به ۳۰۰ گرووه علمی در قالب تیم های پنج نفره در قالب هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز نخبه بسیجی شرکت کردند که از این تعداد ۱۵ تیم پنج نفره در قالب ۱۵۰ دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

سرگرد پاسدار ابراهیم پیله رام یادآورشد: با توجه به بررسی ها و ظرفیت علمی صورت گرفته تیم ۱۵ نفره از هرمزگان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و با تیم های مقتدری از استان های کشور و حتی کشورهای همسایه به رقابت پرداختند و در نهایت تیم سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان از پایگاه شهید فهمیده ناحیه ۲ بندرعباس به نشان طلای این دوره از مسابقه ها دست یافت.

وی اضافه کرد: از این افتخارآفرینان علمی بسیجی هرمزگان در مراسمی که در هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد، با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه هرمزگان، دیگر نبخگان بسیجی و همچنین مسوولان آموزش و پرورش و سایر نمایندگان علمی استان تجلیل می‌شود.

مسوول  سازمان بسیج سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان ابرازداشت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور به منطور کشف استعدادها و همچنین پرورش استعدادهای نیروهای نخبه و جوان دانش آموزی بسیجی و تربیت نیروهای کادر تراز انقلاب برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به طراحی و برگزاری لیگ بین المللی پویا نموده است که هرساله در سراسر کشور این لیگ برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار