خواهران بسیجی شاهرود فعال در طرح شهید سلیمانی

شاهرود_پایگاه مبارکه حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شاهرود در راستای طرح شهید سلیمانی در قالب گروه جهادی ترنج اقدامات فراوانی را در راستای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا انجام داده اند.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۸۴
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای طرح شهید سلیمانی و مقابله با ویروس منحوس کرونا و خدمت رسانی به مردم بویژه آسیب دیدگان از کرونا، گروه‌های جهادی بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای را اجرا می‌کنند.
یکی از این گروه ها، گروه جهادی ترنج پایگاه مبارکه مستقر در مدرسه قلعه شاهرود است که با برنامه ریزی در ایام شیوع کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای را در خدمت رسانی به خانواده‌های درگیر و آسیب دیده از کرونا اجرا نموده است.
این گروه جهادی در خدمت رسانی به بیماران و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا علاوه بر اهدا بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی نیز به این خانواده‌ها که شناسایی کرده اند، نموده و در مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز حضور فعال دارند.
علاوه بر آن در تهیه مایحتاج خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نیز فعال هستند و هزار بسته ماسک نیز در حال تهیه برای توزیع بین خانواده‌های محله دارند.
همچنین طبخ و توزیع غذا برای بیماران کرونایی و کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانوار نیز از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.
تهیه گوشی هوشمند برای خانواده‌های نیازمند در آستانه سال تحصیلی از دیگر اقدامات این پایگاه بسیج است و به گفته خانم سیف فرمانده پایگاه این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت و این خدمت رسانی‌ها تا پایان این ویروس منحوس با قوت و حضور فعال خیرین و بسیجیان تداوم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار