مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتی با حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۹۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵

دیدار مسئول بسیج مهندسین دشتی با امام جمعه خورموجبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی روستا در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کانون در حوزه‌های مختلف گفت: بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتی فعالیت‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت و اشتغال انجام داده است که در همین راستا ارتباط‌ های گوناگونی با نهادهای مختلف برقرار شده و مشاوره‌های فنی، مهندسی و صنعتی متعددی به این نهادها ارائه شده است.

وی افزود: مهندسین بسیجی دشتی در راستای ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان، با بررسی آسیب‌ها و موانع موجود در آن‌ها، برای بعضی از این واحدها برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده و چشم‌اندازهایی را نیز برای آینده آن‌ها ترسیم کرده‌اند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتی اضافه کرد: بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتی ضمن ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی این شهرستان، در جهت کادرسازی و تربیت سرمایه انسانی نیز تلاش‌های فراوانی را انجام داده و موارد بحرانی و چشم‌اندازهای شهرستان در حوزه صنعت و معدن را نیز شناسایی و جهت بهره‌برداری لازم در اختیار مسئولین قرار می‌دهد.

روستا تصریح کرد: طرح‌های مختلفی را نیز در زمینه ایجاد و توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، نفت و گاز آماده کرده‌ایم که در این حوزه آماده هرگونه همکاری با دولت سیزدهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج مهندسین شهرستان دشتی متشکل از مجموعه‌ای از مهندسین در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد و کسانی است که در این زمینه سابقه اجرایی و عملی دارند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتی اضافه کرد: دانشجویان رشته‌های مهندسی نیز در قالب گروه‌های جهادی و کلاس‌های آموزشی بخش دیگری از اعضای بسیج مهندسین این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

امام جمعه خورموج نیز در این دیدار با اظهار رضایت از عملکرد بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتی تأکید کرد: لازم است تمام نهادها و واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان و حتی استان بوشهر از ظرفیت مهندسین جوان و بسیجی شهرستان دشتی به ویژه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها