خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

حضور طلاب بسیجی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طلاب بسیجی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب حضور دارند که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

حضور طلاب بسیجی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در نشست مسئولین گروه‌های جهادی بسیج طلاب استان همدان اظهار داشت: طلاب بسیجی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب حضور دارند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: در کنار کارهای جهادی و عمرانی باید به ترویج فرهنگ استغفار و ترک گناه توجه بیشتری شود.

سرهنگ قره‌باغی مسؤل بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با اشاره به اهمیت و نقش گروه‌های جهادی بیان کرد: بسیج سازندگی استان همدان تمام تلاش و ظرفیت خود را برای جهادگران طلبه به کار خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌های گروه‌های جهادی و ظرفیت‌های طلاب بسیجی که بالغ بر ۶۰ عنوان خدمت جهادی بود، گفت: این گروه‌ها در صورت رفع موانع می‌تواندهم از نظر کمیت وهم از نظر کیفیت رشد داشته باشد.

حجت‌الاسلام محسن تیموری با اشاره به تشکیل گروه در پیام‌رسان روبیکا برای مسؤلین گروه‌های جهادی با هدف هم‌افزایی و بیان پیسنهادات و انتقادات گفت: تشکیل قرارگاه حمایت از گروه‌های جهادی بسیج طلاب در هر شهرستان با حضور فرمانده پایگاه  مسؤل گروه‌های جهادی بسیج طلاب شهرستان، سپاه ناحیه، دفتر امام جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان با هدف ایجاد بستر مناسب و رفع موانع گروه‌های جهادی طلاب نیز از دیگر اقدامات است که این قرارگاه در سطح سازمان نیز با مسؤلین استانی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار