خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۴ سوداگر مرگ در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۴۰
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
دستگیری ۴ سوداگر مرگ در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان ملایر، طرح پاکسازی در نقاط از پیش تعیین شده این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان در بازرسی از مخفیگاه ۲ توزیع کننده مواد مخدر، یک کیلو و ۱۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۸۰۰ گرم سوخته تریاک و ۷۲ گرم شیره تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ نیز در بازرسی از فردی، ۳۰۶ گرم تریاک و ۱۹ گرم شیره تریاک و ماموران یگان امداد نیز از یک موتورسوار توزیع کننده مواد مخدر، مقدار پنج گرم شیره تریاک را کشف کردند.

وی افزود: در این ماموریت، ماموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را به همراه راکب و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک بلا صاحب را کشف کردند و هر ۴ توزیع کننده مواد مخدر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سلگی با تقدیر از همکاری و حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان خرد و عمده مواد مخدر را سرلوحه ماموریت‌های انتظامی شهرستان در سال ۱۴۰۰ دانست.

* دستگیری ۳ سارق در ملایر

وی گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ با اعزام گشت‌های هدفمند به نقاط مورد نظر، در گشت‌زنی در یکی از میادین شهر فردی را که در حال سرقت کابل هوایی بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: ماموران این یگان در ادامه، دو سارق را حین سرقت از یک مغازه دستگیر کردند و هر سه سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی هوشمندی پلیس را در رصد میدانی نقاط مختلف شهرستان به منظور شناسایی مجرمان، بسیار موثر و فعالانه توصیف کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات