خبرهای داغ:
نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: به دلیل حذف محدودیت سنی واکسن، دستگاه‌ها ارائه خدمات به جامعه هدف را مشروط به داشتن کارت واکسن کنند و این موضوع را مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۹۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

دستگاه‌ها ارائه خدمات به جامعه هدف را مشروط به داشتن کارت واکسن کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در ستاد پیشگیری کنترل و مقابله با کرونا شهرستان اظهار داشت: اگر دستگاه‌ها با نسخه گذشته ادامه کار دهند، پیک ششم را با بدترین شرایط خواهیم داشت، بنابراین باید با شرایط موجود برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت بگیرد.

وی افزود: دستگاه‌ها باید گزارش اقدامات خود را در حوزه مقابله با کرونا و واکسیناسیون جامعه هدف خود به ستاد ارائه دهند.

فرماندار نهاوند گفت: آموزش و پرورش باید از طریق بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز جامعه هدف خود خانواده‌های آنان را موظف و تشویق به واکسیناسیون کنند تا از انتشار ویروس جلوگیری شود.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیا از شرایط آموزشی غیر حضوری بسیار متضرر شده‌اند که امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و مهار بیماری هر چه سریع‌تر به وضعیت عادی باز گردیم.

ناصری تصریح کرد : به دلیل حذف محدودیت سنی واکسن، دستگاه‌ها ارائه خدمات به جامعه هدف را مشروط به داشتن کارت واکسن کنند و این موضوع را مدیریت کنند.

وی بیان داشت: سالن‌های ورزشی هم که اجازه فعالیت می‌دهید از مربی تا مراجعه کننده باید کارت واکسن داشته باشد.

فرماندار نهاوند افزود: برای تأمین سلامت جامعه دست یاری به سوی مردم عزیز دراز می‌کنم و انتظار دارم با تمام توان خویش، منسوبین و دوستان و همسایگان که واکسینه نشده را به حضور در مراکز واکسیناسیون ترغیب کنند، رسانه‌ها در این رابطه همچون گذشته اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن‌سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر می‌شود هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.

دستگاه‌ها ارائه خدمات به جامعه هدف را مشروط به داشتن کارت واکسن کنند

انتهای پیام/

ارسال نظرات