خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:‌

جوانان از شخصیت شهید قاسم سلیمانی الگو بگیرند

امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان از شخصیت شهید قاسم سلیمانی الگو بگیرند زیرا این شهید بزرگوار در راه اعتلای آرمان‌های اسلام با دشمنان در میدان مبارزه کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۲۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه از وظایف اصلی پیامبران هدایت مردم به صراط مستقیم است عنوان کرد: یکی از نشانه‌های اهل‌ تقوا این است که افراد متقی همواره قلب‌ها و روح آنها دغدغه خاطر دارند و همواره در خوف و رجا هستند و مردم از دست زبان، فکر و رفتار آنها در امان و آرامش هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این‌که قرآن  به ما دستور می‌دهد از ظلمات وارد نور شویم و از طرف دیگر باید ایام‌الله را به همدیگر متذکر شویم بیان کرد: امام خمینی(ره) 15 خردادماه را ایام‌الله می‌دانست چون مبدأ و شروع انقلاب از این روز تاریخی بود.

وی با اشاره به اینکه 27 شهریورماه سالروز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت مرحوم محمدحسین شهریار است افزود: 31 شهریورماه  سالروز آغاز حمله رژیم بعث به ایران و آغاز هفته دفاع مقدس است.

علما اظهار کرد: الگوی کنونی جوانان ما باید رزمندگان اسلام، شهید حججی‌ها و شهید قاسم سلیمانی باشد که این شهید بزرگوار به مدت 43 سال در راه اعتلای آرمان‌های اسلام با دشمنان و مستکبران در میدان مبارزه کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان گفت: والدین و معلمان می‌توانند نقش مهمی در تربیت و تعلیم فرزندان این مملکت داشته باشند و فرزندان امانت دست ما هستند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری  در مورد حوزه بهداشت در ایام محرم گفت: رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شستن دست‌ها و پرهیز از تجمعات ضرورت دارد و باید مورد توجه همه قرار بگیرد.
ارسال نظرات