فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن ناحیه امام هادی (ع) خبر داد؛

اهدای 10 سری جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت در هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن ناحیه امام هادی (ع) از تهیه 10 سری جهیزیه برای زوج‌های بی‌بضاعت با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۵۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جعفر دهسنگی، فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن ناحیه امام هادی (ع) کرج با اشاره به اینکه دفاع مقدس مانند دانشگاهی است که همه رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فرهنگ رزمندگان را آموزش می‌دهد، اظهار داشت: خرازی‌ها و حججی‌ها از استادان این دانشگاه هستند و این مکتب تا زمان شکست استکبار جهانی ادامه دارد.

اهدای 10 سری جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس مطرح کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونایی برنامه‌های این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر در سطح فضای مجازی اجرا می‌شود. اقدامات فرهنگی و مسابقات و پویش‌هایی نیز به همت بسیج رسانه در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دهسنگی عنوان کرد: ساخت دو باب منزل مسکونی به مساحت 80 مترمربع برای خانواده‌های بی‌بضاعت در آق تپه با هزینه ای حدود 150 میلیون تومان از جمله شاخص‌ترین اقدامات این حوزه در هفته دفاع مقدس است. این هزینه توسط کمیته امداد و خیرین تأمین شده است. این پروژه اکنون 70 درصد پیشرفت دارد و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن ناحیه امام هادی (ع) کرج از تهیه 10 سری جهیزیه برای زوج‌های بی‌بضاعت با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی و به دنبال برگزاری نشستی با نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور نیز خبر داد و بیان داشت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با 12 غرفه از 31 شهریور تا 6 مهر در حیاط مدرسه عمار مهرشهر دایر خواهد بود.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: توزیع ۴۰۰ بسته مواد غذایی و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین افراد بی‌بضاعت و تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان درب منزل آن‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این حوزه خواهد بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها