معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد:

بهره‌مندی ۲۱۰ دانش آموز بااستعداد البرزی از طرح مدارس همدل

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از ثبت نام ۲۱۰ دانش‌آموز بااستعداد مورد حمایت کمیته امداد البرز در ۱۵۰ مدرسه غیرانتفاعی و هیات امنایی در راستای طرح مدارس همدل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۵۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از طراحی و اجرای طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی خبر داد و گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، ۲۱۰ دانش‌آموز دارای معدل بالای ۱۷ مورد حمایت کمیته امداد در ۱۵۰ مدرسه غیرانتفاعی و هیات امنایی ثبت‌نام شدند.

بهره‌مندی ۲۱۰ دانش آموز بااستعداد البرزی از طرح مدارس همدل

وی تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای آن ها در مدارس همدل اجرا می‌شود. در حال حاضر بیش از 7 هزار و 500 دانش آموزان موردحمایت این نهاد هستند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

البرزی خاطرنشان کرد: نیکوکاران البرزی در بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری می کنند. در نتیجه این فعالیت‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه ‌شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها