خبرهای داغ:
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان بمناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان بمناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

« هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند»   مقام معظم رهبری  (حفظه ا... تعالی)

    هفته دفاع مقدس تداعی ‌گر دل ‌های نورانی، جان‌ های گرامی و انسان ‌های بزرگی همچون سردار دل ها شهید حاج «قاسم سلیمانی» است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجهات جهانی و کابوس قدرت ‌های سلطه تبدیل شده و سدی استوار در برابر سلطه ‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.

   دفاع مقدس اوج شکوفایی،  بالندگی،شهادت پروری،وحدت ویکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه ، تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی (صلی ا... علیه و آله) و نهضت حسینی (علیه السلام) و در مشعشع و برترین جلوه‌های زیبایی قرار دارد.حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باصلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.

    سازمان بسیج اساتید  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان در آستانه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی است، در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مقاومت و امام شهدا که حسینی وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سر تعظیم فرود می آورد و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می دارد؛ نهضت استادی بسیج ، با تفکر ناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تأسی از سیره شهدای والامقام در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه ا... تعالی) و کمک به دولت مردمی و انقلابی در جهت نیل به تمدن نوین اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و آماده است با تمام ظرفیت و همت بی وقفه اساتید فرهیخته بسیجی و نخبگان دانشگاهی در عرصه های مختلف در جهت خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام ، تلاش نماید،  ان شاءالله.

سازمان بسیج اساتید  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها