خبرهای داغ:

جلسه توجیهی سند اعتلای بسیج برگزار شد

جلسه توجیهی سند اعتلای بسیج با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۴۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه فرماندهان پایگاه های برادران و خواهران در سطح شهرستان سرخه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و مسئولین کارگروه های ۹گانه اعتلای بسیج سپاه شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم ضمن گرامیداشت سالروز ۱۷ شهریور به مواردی چون وضعیت انقلاب اسلامی در منطقه و مشاهده شکست استکبار در تمامی صحنه های تقابل با انقلاب اسلامی، اعزام مقتدرانه نفت کش به لبنان، شکست آل سعود در یمن، خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان و در ادامه ان شاءالله از سوریه و منطقه از نشانه های افول جدی رژیم آمریکا است، همچنین به وضعیت کنونی کشور مسلمان افغانستان و چرایی عدم حضور ایران در این کشور به مواردی اشاره کرد.                       

  او با توجیه کامل سند اعتلای بسیج و وظایف پایگاه های مقاومت بسیج در سند اعتلا و توجه جدی به تغییر رویکرد از فعالیت صرف به سمت اثر سنجی برنامه ها بر اساس مساله یابی جهت رفع نیاز مردم؛ افزود: توجه جدی به قرارگاه نبی اکرم (ص) و مسجد محوری و استفاده از ظرفیت ایجاد شده در این قرارگاه جهت حل مسائل محله بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت باید به موضوع فضای مجازی و درک اهمیت آن با توجه به سرمایه گذاری سنگین دشمنان انقلاب و اسلام در این خصوص؛ توجه ویژه ای داشته باشند و سازماندهی بسیجیان علاقمند و فعال فضای مجازی در گردان های سایبری و سایر ظرفیت های ایجاد شده در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده و بارگزاری گزارش ها در گروه شهید سلیمانی طبق توجیهات صورت گرفته انجام پذیرد.

ادهم بر اهمیت موضوع نیروی انسانی در بسیج و لزوم اهتمام حوزه ها و پایگاه های  مقاومت بسیج شهرستان به سازماندهی بسیجیان در عرصه های نقش آفرین و  مورد علاقه تاکید کرد.

او با بیان اینکه ماموریت جدی و مهم بسیج در راستای ایجاد جامعه و دولت اسلامی و نقش بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: توجه به اجرای کار قرارگاهی بر اساس  کارگروه های ابلاغی و توجیهی در جلسه انجام پذیرد.

در ادامه اعضای جلسه سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را بیان و فرمانده سپاه شهرستان سرخه به آنها پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها