خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف زمین خواری در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف یک فقره پرونده زمین خواری به متراژ ۱۰ هزار متر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
کشف زمین خواری در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در یکی از روستا‌های شهرستان فامنین توسط دو نفر از اهالی به صورت غیر قانونی تصرف و زیر کشت رفته است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری و تعامل با اداره منابع طبیعی شهرستان از این محل بازدید و این افرد به اتهام زمین خواری اراضی ملی دستگیر و به رفع تصرف و پرداخت خسارات ناشی از آن محکوم شدند که این رای توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان رسمی ارزش این اراضی حدود یک میلیارد ریال است، گفت: پلیس با اقتدار کامل، با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

*دستگیری ۲ سارق در فامنین

وی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تجرک شهرستان فامنین حین گشت زنی از یکی از جایگاه‌های سوخت، به یک دستگاه موتورسیکلت که در حال سوخت گیری بود مشکوک شده و این وسیله نقلیه را به همراه راکب و ترک نشین، به پاسگاه منتقل کردند.

حیدری افزود: پس از استعلام از پلیس آگاهی مشخص شد، این موتورسیکلت روز گذشته از استان تهران سرقت شده که شناسایی مالباخته در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی در خاتمه با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از همشهریان عزیز خواست: هشدار‌های پلیس را برای پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات