خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

دفاع مقدس، صرفا یک امتداد و برهه زمانی نیست

سرهنگ حیدری گفت: دفاع مقدس، صرفاً یک امتداد و برهه زمانی نیست. بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن به عنوان سرمایه بهره مند شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که با جهت هماهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس، صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست. بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کرده، آن را استخراج کند و از آن به عنوان سرمایه بهره مند شود.

وی گفت: آن عزت، اعتماد به نفس، احساس اقتداری که از ناحیه معنویت رزمندگان ما و جامعه اسلامی احساس شد و توانست آن حادثه عجیب و شگفت انگیز، یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن را رقم بزند، یکی از بزرگترین نیازها برای جامعه ماست.
 
سرهنگ حیدری اظهار کرد: این هشت سال، مظهر و نمادی از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. یعنی دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و دینداری، آرمانخواهی، ایثار، پایداری و مقاومت و مظهر تدبیر و حکمت است. 
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در ادامه این جلسه گفت: تمامی دستگاه های دولتی شهرستان باید با تمام توان، خود را جهت برگزاری ایام دفاع مقدس آماده کرده و پای کار بیایند تا به بهترین نحو این ایام را به پاس خون شهدای مظلوم دفاع مقدس گرامی بداریم.

وی در ادامه افزود: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و برای کوچکترین نیاز خود محتاج کشورهای دیگر بودیم. کشور ما در زمان جنگ تحمیلی محتاج سیم خاردار بود و سلاح ها، مهمات و ادوات نظامی را از راه های مختلف و با قیمت چند برابر بازار جهانی تهیه می‌کرد اما با رشادت های جوانان این مرز و بوم و تقدیم شهیدان به این انقلاب و باور ظرفیت های داخلی، امروز توانستیم روی پای خود بایستیم و بتوانیم تمام تجهیزات مورد نیاز کشور را توسط جوانان برومند این سرزمین به صورت کاملاً بومی بسازیم و حتی صادر کنیم طوری که با استفاده از توان داخلی دانشمندان این سرزمین به توانایی سلاح های پیشرفته جنگی همچون موشک های دوربرد نقطه زن رسیده ایم.

سرهنگ حیدری در پایان این جلسه به نقش سپاه و بسیج در کنترل بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: ایران به برکت وجود جوانان مستعد توانست جزء معدود کشورهایی باشد که به علم ساخت واکسن کرونا دست پیدا کرده و از همین رو کشور تا حدودی بی نیاز از واردات واکسن شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار