خبرهای داغ:
همدان-دربیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان همدان آمده است:مهم‌ترین تجربه‌ای که از دفاع مقدس به دست آمد،اثبات دشمنی قدرت‌های غربی با انقلاب اسلامی ایران است، دشمنی‌ که با گذشت ۴دهه از دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

مهم‌ترین تجربه‌ دفاع مقدس اثبات دشمنی قدرت‌های غربی با انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

«هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ زمانی نیست؛ بلکه گنجینه‌ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌گذاری کند.»  حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد. اگرچه جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی به کشورمان وارد کرد، اما ۸ سال دفاع مقدس که موفق‌ترین تجربه گام اول انقلاب اسلامی بود، تجربیات ارزشمندی پیش‌روی انقلاب اسلامی ایران قرار داد.

مهم‌ترین تجربه‌ای که از دفاع مقدس به دست آمد، اثبات دشمنی قدرت‌های غربی با انقلاب اسلامی ایران است، دشمنی‌ای که با گذشت ۴ دهه از دفاع مقدس همچنان و حتی به بهای بی‌اعتبار شدن در نظام جهانی ادامه دارد. در عین حال، دفاع مقدس ثابت کرد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز می‌توان با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و مقاومت در مقابل دشمن از چالش‌ها و مشکلات به سلامت عبور کرد.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریم و شبهه افکنی پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد. از سوی دیگر با تحریم های ظالمانه و زورگویی قلدرمآبانه در تلاشند تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان های انقلابی خود دست کشیده یا عقب‌نشینی کند، اما زهی خیال باطل چرا که در سایه‌سـار لطف بی‌بدیل خداوند قادر متعال به ملت و نظام الهی ایران، باز هم دشمنان ره به اهداف منحوس خود نخواهند برد.

بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، در سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی است در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مقاومت و امام شهدا که حسینی‌وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سرتعظیم فرود می‌آورد و با تجدید میثاق با ولایت مطلقه فقیه و امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می‌دارد با تفکر ناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تأسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت و آماده است با تمام توان و با تلاش و همت بی وقفه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های مختلف در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام تلاش نماید.

به امید پیروزی و نصرت الهی تا رسیدن به تمدن اسلامی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات