حجت الاسلام خزائی گفت:شعارطنین انداز «ما مقتدریم» همگام با دولت انقلابی  جهت طی نمودن قله های پیشرفت وتعالی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۶۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

دفاع مقدس عالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهانیان نشان داد.به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛حجت الاسلام محمدسعیدخزائی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:یکی ازحساس ترین و در عین حال تاثیرگذار حوادثی که در انقلاب اسلامی رخ داد و این انقلاب را بیمه نمود جنگ هشت ساله و دفاع مقدس بود ودفاع مقدس گنج عظیمی است که می‌توان از آن درس‌های مختلفی گرفت .

وی گفت:هفته دفاع مقدس را از این رو به این نام نامگذاری، شد که بتوانیم پیام فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل امروز برسانیم وآنچه که امروز موجب پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار شده است فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

حجت الاسلام خزائی درادامه بیان کرد:دفاع مقدس عالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهانیان نشان داد که این نوع دفاع  همانند قیام امام حسین (ع) برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص)بود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین درپایان تصریح کرد:شعارطنین انداز «ما مقتدریم» درآستانه چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس، همگام با دولت انقلابی  جهت طی نمودن قله های پیشرفت وتعالی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.

ارسال نظرات