سعیـــد زعــفری
فرمـــانده سپاه ناحـــیه عشایری اصـــلاندوز در گفـــتگو با بســـیج :
فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: بیش از ۷۰ عنوان برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

بیــش از 70 برنامه در هفـــته دفاع مقـــدس در اصـــلاندوز برگـــزار می‌شود

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در اصلاندوز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای مهم در انقلاب اسلامی است اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه بین نسل نوجوان و جوان را بسیار مهم دانست و افزود: دشمن امروز تلاش بسیار دارد تا جامعه و نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند و ما باید تلاش کنیم با فعالیت‌های اثرگذار و هدفمند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز بیان کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از ۷۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین زاده ادامه داد: در طول این هفته برنامه‌هایی متناسب با وضعیت فعلی و با رعایت همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری و همراهی بسیجیان و مسؤولان ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

وی نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان، میقات صالحین و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و فضاسازی فرهنگی را از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ارسال نظرات