همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در سیریک،

رژه موتوری نیروهای بسیجی شهرستان سیریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رژه موتوری نیروهای بسیجی شهرستان سیریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ورودی شهر بندر سیریک تا گلزار شهدای گمنام برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندهان نیروهای نظامی ، انتظامی، مدیران ادارات، پاسداران و شرکت 650نفر از بسیجیان برادر و خواهر رژه موتوری بسیجیان برگزار شد.
در این مراسم موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرماندار شهرستان سیریک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع بیانگر رشادت‌، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند و امروز همه اقتدار و عظمت نظام اسلامی به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.
احمد جمالدینی فرماندار سیریک افزود: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان امروز برای همه وظیفه‌ای ملی است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهداست.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است

ارسال نظرات