امام جمعه اردبیل گفت : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چند دهه اخیر با استفاده از حربه‌های مختلف قصد تضعیف قدرت ایران را داشتند اما خون شهدا و بصیرت و مقاومت ملت ایران تمام نقشه‌های آنان را نابود کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

مـــقاومت ملـــت ایران نقـــشه‌های دشـــمنان را خنثــی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی - فرهنگی دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس همانند یک مدرسه بزرگ برای ملت ایران اسلامی بود. در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور انسان‌های مخلص و بندگان استثنایی خداوند بودیم.

وی خون شهدا را منشا خیر و برکت برای کشور دانست و افزود: امروز وظیفه بسیار بزرگ و خطیری بردوش ما قرار دارد به‌طوری‌که باید حال و هوای حماسی در کشور حاکم شده و نسل حماسی تربیت یابد تا بتواند از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: چنانچه پس از انقلاب اسلامی و اقدامات ارزشمند این نظام در پیشرفت کشور، دشمنان دیرینه ملت ایران جرات نگاه چپ نداشته و مستاصل شده‌اند، نتیجه درایت مقام معظم رهبری، خون شهدا و مقاومت ملت آگاه ایران بوده است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره با استفاده از حربه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشته و با ایجاد جنگ روانی و روحی درصدد تضعیف قدرت ایران بوده‌اند، اما خون شهدا و بصیرت ملت فهیم ایران سبب خنثی شدن نقشه‌های آنان شده است.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: دو خصیصه ملت ایران یعنی بصیرت بالا و مقاومت در برابر تحریم‌ها سبب شد تا تمامی نقشه‌های دشمنان هم‌چون ایجاد جنگ روانی در بین مردم با استفاده از رسانه‌های مختلف و هم‌چنین تحریم‌های ظالمانه علیه کشور شکست بخورد.

وی گفت: هم‌اکنون قدرت ایران اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده و زمان باج خواهی و تحمیل نظرات و اراده توسط دشمنان و به خصوص آمریکاهایی‌ها گذشته است. ملت ایران اکنون ملتی قدرتمند و بصیر و آگاه هستند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظرات