معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: به گروهک‌های ضدانقلاب اجازه تحرک در مرزهای غرب کشور نمی دهیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سردار اسماعیل خلیل زاده امروز در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بوکان که در سالن سه هزار نفری میلاد نور این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه گروهک‌های ضد انقلاب با حمایت صهیونیستی و سعودی سعی دارند کشور را نا امن کنند، افزود: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند، کنترل می شود و در در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک های ضد انقلاب اجازه نفوذ به داخل کشور را نداده و به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حفظ امنیت کشور در این منطقه بر عهده نیروهای سپاه و نیروهای مردمی است، افزود: برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: تذکرات لازم به مسئولان شمال عراق داده شده که از حضور گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند، زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه رفتارها را تحمل نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: سربازان و پاسداران با تمام وجود در حال برقراری امنیت این ملت هستند اما نمایندگان مجلس نیز باید از طریق وزارت امور خارجه اخراج این گروهک ها از خاک عراق را پیگیری کنند.

سردار خلیل زاده بیان داشت: عوامل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ضد انقلاب بدانند که نمی توانند با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مقابله کنند.

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به ایثار و دلاوری های پیشکسوتان سپاه پاسداران، گفت: امنیت امروز کشور مدیون شهداء و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی خطاب به پیشکسوتان اظهار داشت: پیشکسوتان زمانی وارد عرصه سپاه شدند که انقلاب به تازگی پیروز شده و ملت در آن شرایط حساس دنبال استقلال و پیشرفت ایران اسلامی بودند.

سردار خلیل زاده ادامه داد: اما پیشکسوتان در آن زمان خود را به دل خطر زدند و هیمنه بزرگ دشمنان را در هم شکستند و امنیت امروز کشور را به ارمغان آوردند.

وی گفت: شهداء ضامن امنیت کشور هستند و ما باید راه این بزرگان را با جان و دل ادامه دهیم تا حافظ رشادت های رزمندگان، پیشکسوتان و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

در ادامه این مراسم فرماندار بوکان هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای پاسداشت خون شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی، رشادت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

گفتنی است در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان بوکان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات