خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ:

دیدار و سرکشی از خانواده ایثارگران وظیفه همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ گفت: دیدار و سرشکی از خانواده شهداء و ایثارگران وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ؛ در راستای طرح تکریم و دلجویی از خانواده های شاهد و ایثارگر در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ به اتفاق سرهنگ نجفیان جانشین سپاه این شهر از جانباز والا مقام بیت اله دادخواه دیدار و سرکشی نمودند .

حجت الاسلام حیدر کوثری در این دیدار گفت: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهداء جانبازان ، رزمندگان و ایثارگران کوچکترین سپاس از این قشر ارزشمند است.

وی سرکشی از خانواده ایثارگران را وظیفه همگانی دانست و افزود: اگر ملت ها در مقابل تجاوز و چپاول مستکبران ایستادگی و مقاومت می کنند همه و همه از دست آموزی جانبازان و ایثارگران است چرا که به الگوی تمام معنا تبدیل شده اند و هر ملتی برای اینکه طعم آزادی را بچشد راهش همواره راه شماست .

کوثری اضافه کرد: با بصیرت و با اتکا به خداوند می‌توان پیروز میدان شد چرا که شهدای ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که با اتکا به خداوند می‌توان ایستادگی کرد و برای کشور عزت آفرید.
وی تصریح کرد: عزت امروز کشور را مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی هزاران شهید والامقامی هستیم که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون هیچ چشم داشتی خون پاک خود را اهدا کردند.

ارسال نظرات