خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان شوط، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط با صدور پیامی ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

در این  پیام آمده است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

"سی و یکم شهریور پنجاه و نه در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود،همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند" گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاءالله- جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد"

تلاقی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط نیز به دشمنان این مرز و بوم یادآور می شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه « أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ » با اقتدار عمل خواهد کرد.

 

سرهنگ پاسدار احمد رمضانی فرمانده
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط

ارسال نظرات
آخرین اخبار