ساری-فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس به تعبیر امام (ره) انقلاب اسلامی به جهان صادر شد، گفت: جهان دید که یک ملت چگونه با ایثار و ایستادگی و با همه تحریم‌ها و مشکلات پیروز میدان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۶۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
دفاع مقدس نشان داد با همه تحریم‌ها میتوان پیروز میدان بود / اجرای ۴۱۰ برنامه در هفته دفاع مقدس رامسر
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، از برگزاری ۴۱ عنوان و بیش ۴۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس با محوریت مساجد خبر داد و گفت: در چهل یکمین سالگرد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس تمام برنامه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آنگونه که شایسته نام شهداست برگزار می‌شود.

سرهنگ خمسیه با تشریح برنامه‌های شاخص شهرستانی در این هفته افزود: مانور و رژه خودرویی و موتوری از جوار دو شهید گمنام تا گلزار بهشت زینبیه در اولین روز هفته دفاع مقدس، همایش زنان ایثارگر، پیاده روی نمادین از بقاع متبرکه به سمت یادمان شهدا در جنب مصلی، اجرای طرح نذر خون، همکلاسی و‌تهیه نوشت افزار برای دانش‌آموزان کم بضاعت، احرای طرح بهداشتی شهید سلیمانی و کمک مومنانه با بهره‌گیری از سامانه جامع امین، همایش یاد یاران، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه‌ها خواهند بود.

فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود دفاع مقدس را یک مدل و الگوی دانشگاهی برشمرد و اضافه کرد: دفاع مقدس برگرفته از سیره اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و شهادت است و این مقوله باعث ماندگاری و حماسه‌سازی در آن دوره انقلاب اسلامی شده است.

سرهنگ خمسیه با تصریح بر اینکه نماد‌های دفاع مقدس چه در پیشانی بند‌ها و نام عملیات‌ها و چه در خلوص و ایثار رزمندگان برگرفته از معنویت درخشان انقلابی و اسلامی است، افزود:دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که می‌بایست الگو‌ها و نماد‌های آن استخراج و سرمایه‌گذاری شود.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس به تعبیر امام (ره) انقلاب اسلامی به جهان صادر شد، گفت: جهان دید که یک ملت چگونه با ایثار و ایستادگی و با همه تحریم‌ها و مشکلات در مقابل زورگویی استکبار جهانی مقاومت میکند و پیروز میدان می‌شود.

سرهنگ خمسیه با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی که به دست شقی‌ترین دشمنان ملت ایران یعنی آمریکا انجام گرفته است تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه از رزمندگان بزرگ دفاع مقدس بود که در آن میدان پا به عرصه جهاد گذاشت و باعث خیرات و برکاتی در ابعاد مختلف برای کشور و انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه رامسر تاکید کرد: ما در جنگ ثابت کردیم که میتوانیم روی پای خود بایستیم و با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما عزت و اقتدار خود را حفظ کردیم و گام به گام در این راستا به خودکفایی رسیدیم.

به گفته سرهنگ خمسیه دفاع مقدس برای دشمنان ما عبرت و برای کشور‌های جهان درسی شد تا بتوانند با مقاومت در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه سخنان خود با اشاره به حماسه‌سازی‌های ملت شریف ایران در عرصه‌های مختلف پس از دفاع مقدس گفت: جهاد خودکفایی و حماسه علمی از اقدامات بسیار پرشکوهی بود که پس از جنگ با تلاش مجاهدان علمی و اقتصادی ما رقم خورد.

فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: ایثار و فداکاری که نمادی از حماسه عاشورا است و به تبع آن در دفاع مقدس شاهد این حماسه‌های بودیم در ایام کرونا توسط کادر بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی بسیج رخ داد.

سرهنگ خمسیه هدف والای انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی و اتصال به حکومت منجی عالم بشریت دانست و افزود: وعده خدا حق است و باید با فعالیت‌های جهادی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه رامسر در پایان سخنان خود با تشکر از اصحاب رسانه و فعالیت فعالان این عرصه در کشور خاطرنشان کرد: نشر اخبار امیدبخش و مطالبه‌گری مشکلات برای رفع آن موجب امید و بالندگی در سطح جامعه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها