مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آمل:

هشت سال فاع مقدس جلوه‌ای از واقعه کربلا بود

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آمل هشت سال دفاع مقدس را کربلای دیگری دانست و افزود: باید حوادث مختلف این رویداد عظیم ثبت، ضبط، حفظ و نگهداری شود و برای همیشه جاوید بماند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۶۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
هشت سال دفاع مقدس را کربلای دیگری
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام سید احمد حسینیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آمل طی گفتگویی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی، با اشاره به ماندگاری هفته دفاع مقدس و شهدا، گفت: اگر پس از هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها، دلیری و جوانمردی رزمندگان، شهدا و ایثارگران و خانواده‌های‌شان حرف‎های فراوان برای گفتن در دنیا داریم بخاطر الگوگیری دفاع مقدس از قیام عاشورا است.

حجت الاسلام حسینیان هشت سال دفاع مقدس را کربلای دیگری دانست و افزود: باید حوادث مختلف این رویداد عظیم ثبت، ضبط، حفظ و نگهداری شود و برای همیشه جاوید بماند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آمل با ماندگاری دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: دفاع مقدس سند گویا و مانایی است چرا که پیروزی کشورمان با دست خالی مقابل کل دنیا بود و این پیروزی باید به جهانیان معرفی شود.

حجت الاسلام حسینیان در پایان سخنان خود با تصریج بر انیکه برای دفاع مقدس باید تبلیغات گسترده صورت بگیرد، خاطرنشان گرد: باید به نسل جوان و آینده انقلاب دفاع مقدس را منتقل کرد و آن‌ها باید بدانند آرامش و امنیت امروز با چه رشادت‌ها و دلیمردی‌هایی حاصل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار