پایگاه مقاومت بسیج شهید نطنزیان فرخشهر در راستای کمک های مومنانه، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه سیسمونی جهت خانواده نیازمند اقدام نمود.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج شهید نطنزیان فرخشهر در راستای کمک های مومنانه خود نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه سیسمونی جهت خانواده نیازمند اقدام نمود.

وی، در حاشیه این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش و کمک های مومنانه کسبه بسیجی و گروه های جهادی این حوزه در کنار توزیع بسته های معیشتی، اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع سیسمونی و لباس نوزاد در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت:  خرید سیسمونی برای بسیاری ازخانواده ها همیشه اینقدر پر از اشتیاق نیست و هستند بسیاری از خانواده‌ها که شاید خرید وسایل و اسباب سیسمونی با اندکی اندوه برایشان همراه باشد که تقصیری هم متوجه‌ی آنان نیست زیرا امروزه قیمت خرید این اسباب آنقدر بالا رفته است که شاید لذت این خرید را برای بسیاری خانواده ها، سرد کرده باشد.

وی، با تجلیل از کسبه و بازاریان فرخشهر افزود : فشار اقتصادی خرید سیسمونی را نمی‌توان نادیده گرفت اما خوشبختانه خبر خوب این است که می‌توان بار سنگین این خرید را تا حد چشمگیری با کمک مومنانه و کمک های مردمی و خیرین کاهش داد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد تصریح کرد: به یاری خداوند بلندمرتبه و با تلاش کسبه مومن فرخشهر یک سری جهیزیه نوعروس نیز در ایام هفته دفاع مقدس اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات