به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه از عاشورا تا دفاع مقدس در روستای مقدس افتتاح شد
کد خبر: ۹۳۷۵۶۲۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
فرماندار گناوه در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه گفت::هرکس امروز به سهم خود وظیفه دارد در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های امروز و آینده کشور تلاش کند
غلانرضا مهرجو ابراز داشت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جامعه برشمرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اجتماعی و ارزشی برای کشور است که ترویج، نشر و ترویج آن نیازمند تعامل جدی و همکاری مسئولان است.
وی افزود: هرکس امروز به سهم خود وظیفه دارد در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های امروز و آینده کشور تلاش کند.
مهرجو اضافه کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه و سیره امام خمینی (ره) و شهدا، روحیه اعتماد به نفس و جمله «ما می‌توانیم» را در جامعه تضمین و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.
چندین نفر از بازدید کنندکان از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار حاضر در این مراسم با اعلام رضایت از این برنامه ابراز کردند که برگزاری نمایشگاه و ترویج یادو خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نیاز نسل جوان وایندگان نیز می‌باشد
ارسال نظرات