خبرهای داغ:
تویسرکان-مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان تویسرکان گفت: جهاد امروز ولایت پذیری از ولی امر مسلمین و رهبری عظیم الشان انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

جهاد امروز ولایت پذیری است/ مسئولین در عمل به وصیت شهدا خود را ملزم کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سجاد امیری در آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان تویسرکان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بدون شک رزمندگان در راه ولایت و مطیع امر ایشان بودند چرا که کار برای خدا بود و شهدا برای رضای خدا پای به عرصه جهاد گذاشتند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی جنگ احزاب معاصر بود و در این هشت سال اقشار مردمی از هر دیار و قومیتی و مذهبی در جهاد با استکبار حضور داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان تویسرکان عنوان کرد: شهدا در سایه ولایت و ولی امر زمانشان با جان و دل ایستادگی کردند و در این راه به جایی رسیدند که برای بشری قابل تصور نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جهاد امروز ولایت پذیری از ولی امر مسلمین و رهبری عظیم الشان انقلاب است، گفت: اگر مسئولی از ولایت سر باز زند و یا در آن شک به دل راه دهد، از مسیر جهاد در راه خدا خارج خواهد شد.

امیری تصریح کرد: مسئولین باید در عمل به وصیت و خون شهدا خود را ملزم کنند و اطاعت پذیری و ولایت پذیری و نیز خدمت به مردم را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: در جهان هیج قدرت سیاسی نیست که منفعت خود را به منفعت عمومی مردم ترجیح ندهد و فقط کشور ایران و نظام جمهوری اسلام ایران بود که تحت امر رهبری زمانش توانست این موج همدلی و جهادگری را در دل مردم بیاندازد و در جبهه حق علیه باطل حضوری عارفانه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات