خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

آیین کلنگ زنی حوزه حضرت فاطمه(س) قزوین/هشت سال دفاع مقدس عرصه اثبات آیات قرآن بود

در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان سپاه استان، کلنگ ساخت حوزه حضرت فاطمه(س) به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۸۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در آئین کلنگ زنی ساخت حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، بیان کرد: آن چیزی که نصرت و امداد الهی را در پی دارد این است که کارها برای رضای خدا انجام شود. هدف اگر جلب رضایت الهی باشد، نصرت های الهی هم شامل حال بندگان خواهد شد.

وی در اهمیت وجود خواهران در بسیج گفت: بهتر است امکاناتی فراهم شود تا یک ناحیه خواهران نیز تأسیس شود. گذشتگان، تلاش کردند و با مجاهدت خود، جنگ را اداره کردند، امروز این امکانات میراث شهداست و اینکه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب محکم‌ترین گام ها را برداریم تا در آینده مدیون شهدا نباشیم هرقدم و کاری که انجام می شود برای رضای خدا باشد، خدا هم کمک خواهد کرد تا آن عمل تحقق یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس عرصه اثبات آیات قرآن بود. مصادیق زیادی برای این موضوع صحنه در دفاع مقدس وجود دارد که هنرنمایی شهدا یکی از این صحنه هاست. دفاع مقدس ادامه عاشورا و کربلا و نهضت علوی و فاطمی است.

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: همان گونه که حضرت زهرا در شروع اسلام نقش آفرینی کردند و برای تحقق دین تلاش کردند، امروز هم وظیفه هر زن و مرد است که در حوزه پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار