خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار وشهادت است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۱۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی به همت پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان در حال برگزاری است. بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه اقدام به برپایی برنامه هایی در جهت بزرگداشت این هفته کردند.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با ‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی است که برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس ایثار، استقامت و از خودگذشتگی دارد.

او افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه بیان داشت: از جمله برنامه هایی که به همت بسیجیان در راستای بزرگداشت این هفته برگزار شد می توان به فضاسازی جلو درب پایگاه، شرکت بسيجيان پایگاه درمراسم گلباران و زیارت عاشورا در گلزار شهدا، برگزاری ورزش مفرح والیبال با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و حسن رادمهر فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) درحیاط پایگاه توسط بسيجيان دسته رزمی اشاره کرد.

جلال در ادامه اضافه کرد: برگزاري رزمايش ۲۴ساعته دفاع از مقر و حضور بسيجيان پایگاه در نماز جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با لباس فرم بسیج از جمله برنامه هایی بوده است که تاکنون انجام گرفته است.

او ابراز امیدواری کرد: با برپایی هر چه باشکوه‌تر سلسه برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس بتوانیم ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا، راه و سیره نورانی شهدای گرانقدرمان را پاس بداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها