خبرهای داغ:
سپاه ناحیه ارسنجان، با اجرای برنامه‌های روزانه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به حفظ و انتشار فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس می‌پردازد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۴۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه ناحیه ارسنجان، با اجرای برنامه‌های روزانه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به حفظ و انتشار فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

در این راستا، مراسم میهمانی لاله‌ها در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در  شهرستان ارسنجان برگزار شد. این مراسم با حضور کارکنان سپاه، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، مسئولین و کارکنان ادارات و نهاد های شهرستان در قالب چندین گروه در بیش از 15 گلزار  شهدای شهرستان برگزار و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان شد.

سپاه ارسنجان، پیشرو در بزرگداشت دفاع مقدس

در ادامه، کارکنان سپاه و مسئولین ادارات با امام‌ جمعه شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس باید خاطرات جنگ برای همگان تداعی شود؛ اظهار داشت:دفاع مقدس یک دوران الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، و دشمنان باور نمی‌کردند ملت ایران در این جنگ تحمیلی پیروز شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام با این اعتقاد راسخ و اطاعت‌پذیری از امام(ره) به پیروزی رسیدند و دنیا از این پیروزی متحیر شد و هشت سال جنگ تحمیلی، شکوفایی جوانان برومند ایران بود که قهرمانان زیادی ظهور کردند.

سپاه ارسنجان، پیشرو در بزرگداشت دفاع مقدس

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین،  هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مرور هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیاز به الگو، شعارها و رفتارهای دوران دفاع مقدس داریم، چرا که امروز هم راه، همان است.

وی گفت: تا زمانی که رفتارهای دوران دفاع مقدس ذکر خدا و خدامحوری، توسل به خدا در وجود ما و انقلاب ماست، آسیبی به انقلاب  وارد نمی‌شود.

سپاه ارسنجان، پیشرو در بزرگداشت دفاع مقدس

به گزارش بسیج، در ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، با آغاز سال تحصیلی جدید، مدرسه تمدن‌سازان در راستای تربیت نسلی کارآمد، انقلابی و مبتنی بر تربیت اسلامی و هویت ایرانی و پیرو منویات مقام عظمای ولایت در بیانیه‌ی مقدس گام دوم انقلاب، در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مقاطع پیش دبستانی و دبستان، آغاز به کار کرد.

همچنین کارکنان سپاه و مسئولان شهرستان ارسنجان با خانواده شهدا  و ایثارگران دیدار و گفتگو کرده و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

سپاه ارسنجان، پیشرو در بزرگداشت دفاع مقدس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها