ساری-فرمانده سپاه ساری از صاحبخانه شدن ۱۰ خانوار مددجو در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: این خانه‌ها با هزینه ۲ میلیارد تومان ساخته و تحویل مددجویان میشود.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۴۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید ابراهیم شریفی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، از برگزاری۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:برنامه‌ها غالبافرهنگیف اجتمای و ورزشی است و همچنین تعدادی از پروژه‌های عمرانی هم در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ساری از صاحبخانه شدن ۱۰ خانوار مددجو هم در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: این خانه‌ها با هزینه ۲ میلیارد تومان ساخته و تحویل مددجویان میشود.

سرهنگ شریفی در ادامه با اشاره به اهدای ۲ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند گفت: ۸۰ سری جهیزیه عروس به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان و همچنین ۷۰۰ سبد کالا به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به نیازمندان در این هفته اهدا شد.

فرمانده سپاه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نهضت ما برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است، افزود: ایثارگران شاگردان مکتب سالار شهیدان و مکتب عاشورا در عرصه انقلاب اسلامی هستند تلاش می‌کنند تا پرچم انقلاب انقلاب اسلامی را بر بام دنیا به اهتزاز در بیاورند.
 
سرهنگ شریفی با تصریح بر اینکه دفاع مقدس، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: تمام شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دوران جنگ، برگ برگ این سند افتخار هستند.

فرمانده سپاه ساری در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که امروز دشمن با امکانات و توان خود بدنبال لطمه به نسل جوان است، خاطرنشان کرد: و وظیفه ما انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها