خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در حمیدیه

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان حمیدیه افتتاح شد
کد خبر: ۹۳۷۶۳۴۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز ۹ مهر شهرستان توسط پایگاه شهیدصدوقی (ره) و با همکاری حوزه شهید غیوراصلی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه آیین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حمیدیه، امام جمعه محترم شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین در محل مسجد جامع الهدی شهرستان حمیدیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج حمیدیه در این آیین با بیان اینکه این شهرستان با تقدیم شهداء به نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده، اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس این شهرستان، اقدامات خوبی انجام شده، اما کافی نیست.

سرگرد موسی حیاوی افزود: در بحث مکتوبات پیشرفت خوبی داریم و طبق آمار امسال حدود ۵۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان چاپ می‌شود، اما در حوزه ساخت فیلم اقدام زیادی انجام نشده که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مردم این شهرستان همواره در همه صحنه‌های نظام و انقلاب حضور خوبی از خود نشان داده‌اند که یک نمونه آن حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات گذشته بود که جای تقدیر دارد.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها