فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

امید عامل محرک و مؤثر در پیشرفت اجتماعی و سرمایه‌ی ارزشمند در زندگی است

سرهنگ میرهادی خطاب به سربازان گفت: به همه‌ی سربازان توصیه می‌کنم در هیچ شرایطی امید خود را از دست ندهند و در همه‌ی حالات بر خدا توکل کنند.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۹۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش، مراسم جشن روز سرباز، با حضور سربازان منتخب شهرستان، در ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد. در این برنامه که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور سربازان ناجا و اداره زندان شهرستان برگزار شد، سرهنگ میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، ضمن تبریک این روز به سربازان، امید را عامل محرک و مؤثر در پیشرفت فردی و اجتماعی و همچنین سرمایه‌ای ارزشمند در زندگی توصیف کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش یاس و ناامیدی را یکی از عوامل انحطاط انسان توصیف کرد و به همه‌ی سربازان توصیه کرد در هیچ شرایطی امید خود را از دست ندهند و در همه‌ی حالات بر خدا توکل کنند. وی آثار ناامیدی را ارتکاب گناه، عدم اجابت دعا، شکست در فرصت‌ها و موقعیت‌ها، مصیبت‌های وارده، منفی نگری مفرط برشمرد.

وی با اشاره بر احادیث وارده مربوط به ثواب و فضایل نگهبانی و مرزبانی، تصریح کرد: با نیت خالصانه در زمان نگهبانی می‌توانید از برکات این ثواب بهره‌مند شوید.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات