حضور بسیجیان زهکی در نماز جمعه

زهک/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرماندهی،پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در مصلی نمازجمعه شهرستان زهک شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۷۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زهک،با توجه به برنامه های هفته دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک،فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک و جمعی از بسیجیان،ریش سفیدان،علما در نماز جمعه شرکت نمودند.
حجت الاسلام پوراندخت اظهار داشت: جنگ به وسیله ی مردم اداره شد. هم ارتش و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم نیروهای گوناگون، متکی به مردم بودند؛ به ایمان مردم، به عشق مردم، به صفای مردم.

در ادامه سخنران مدعو هادی سیاسی سرهنگ پاسدار یاسر میر بیان کرد: جنگ هشت ساله، ما را قوی تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمیشدند، در بین ملت بروز نمیکردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه ی مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمیکرد.

مدیر معاونت سیاسی عقیدتی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: آن عزتی، اعتماد به نفسی، احساس اقتداری که از ناحیه ی معنویت رزمندگان ما و جامعه ی اسلامی ما احساس شد و توانست آن حادثه ی عجیب و شگفت انگیز - یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن - را رقم بزند، آن خصوصیات، آن خصلتها، برای ملت ما، برای کشور ما، یکی از بزرگترین نیازهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار