خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: به احترام فداکاری و رشادت علی لندی، این پسر کوچک و قهرمان بزرگ سر تعظیم فرود می‌آورم و به دنیا می‌گویم که روح شهادت و گذشت در نهاد مردمان این کشور و نسل‌های جوانش با رشادت عجین شده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۷۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی درگذشت شهادت گونه «علی لندی» نوجوان فداکار بختیاری را به مردم خوزستان و خانواده وی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: حادثه تاسف بار و دلخراش آتش سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای «علی لندی» موجب تاسف و اندوه عمیق اینجانب شد. وصف ایثار و از خودگذشتگی این نوجوان دلیر که برای حفظ جان دو مادر، رهسپار شعله‌های آتش شد و جان شیرین خود را در راه نجات هموطنانش فدا کرد، در کلام و در نوشتار نمی‌گنجد.

حرکت شهادت گونه این نوجوان در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بار دیگر به همگان نشان داد که روح ایثار و فداکاری توام با احساس مسوولیت در نهاد و ضمیر جوانان این مرز و بوم ریشه‌ای عمیق و کهن دارد.

اینجانب به احترام فداکاری و رشادت این پسر کوچک و قهرمان بزرگ سر تعظیم فرود می‌آورم و به دنیا می‌گویم که روح شهادت و گذشت در نهاد مردمان این کشور و نسل‌های جوانش با رشادت عجین شده است. امیدوارم تاریخ و کتاب‌های درسی این حرکت جوانمردانه و این ایثار نوجوان خوزستانی را با ایثار «بهنام محمدی» در جنگ، تلفیق دهند و درس گذشت و فداکاری را به فرزندان این مملکت تداعی کرده و آموزش دهند.

«علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای که چندی پیش در پی یک آتش سوزی جان دو مادر را نجات داده بود، ساعت ۱۲ شب گذشته و پس از چند روز درمان در بیمارستانی در اصفهان درگذشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها