خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

شهادت امتداد راه سیدالشهدا و عاشقان حضرت دوست است/ شهدا با خدا معامله کردند، نه با کدخدا

تویسرکان-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منش و روش شهدا در جنگ گفت: شهادت امتداد راه سیدالشهدا (ع) و عاشقان حضرت دوست است.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۵۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

شهادت امتداد راه سیدالشهدا و عاشقان حضرت دوست است/ شهدا با خدا معامله کردند، نه با کدخدابه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمداسماعیل کوثری در یادواره شهدای شهرستان تویسرکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فی النفسه جنگ چیز خوبی نیست اما زورگویان و سلطه‌گران می‌خواهند با زور بر دنیا غلبه کنند و به هدف برسند.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی از سوی عراق در ظاهر و کشورهای همپیمان صدام، عزیزان ما با معنویت در جبهه‌ها ایستادگی کردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از شهید «علی تیموری» شهید شاخص شهرستان تویسرکان، به منش و روش شهدا در جنگ اشاره کرد و گفت: شهادت امتداد راه سیدالشهدا (ع) و عاشقان حضرت دوست است.

وی با اشاره  به خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب در عملیات فتح المبین بیان داشت: شهدا با خدا معامله کردند، نه با کدخدا و اگر تمام دشمنان با هم متحد شوند هیچ امتیازی به آنها نخواهیم داد.

سردار کوثری رهبری را نعمت الهی دانست و گفت: راه شهادت تا زمانی ادامه دارد که مطیع امر ولی فقیه باشیم و این راه منتهی به قیام حضرت بقیه الله(عج) خواهد بود.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز با بیان اینکه امام جان‌ها را قابلیت بخشید و این جان‌ها بودند که در راه خدا فدا شدند، افزود: شهدا با خدا معامله کردند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در واقع خدا خریدارشان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات