فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: بیش از ۷۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۲۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

برگـــزاری بیش از ۷۰ ویــــژه برنامه هفــته دفاع مـــقدس در اصـــلاندوز

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای مهم در انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه بین نسل نوجوان و جوان را بسیار مهم دانست و گفت: دشمن امروز تلاش بسیار دارد تا جامعه و نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند و ما باید تلاش کنیم با فعالیت‌های اثرگذار و هدفمند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از ۷۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین زاده ادامه داد: در طول این هفته برنامه‌هایی متناسب با وضعیت فعلی و با رعایت همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری و همراهی بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

وی با تشریح برنامه های مهم هفته دفاع مقدس بیان کرد: دیدار با امام جمعه اصلاندوز، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر اصلاندوز، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته‌های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و نشست‌های فرهنگی و سیاسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و یادواره های شهدا به همراه همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از اهم برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در اصلاندوز است.

حسین زاده نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان،  میقات صالحین و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و فضاسازی فرهنگی را از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ارسال نظرات