خبرهای داغ:

برگزاری برنامه روز سرباز در لشکر عملیاتی

مراسم روز سرباز با حضور سربازان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۸۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

حجت الاسلام توکلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی افزود :ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نامگذاری روز دوم آن را بنام "روز سرباز " به همه سربازان اسلام در نیروهای مسلح بالاخص سپاه تبریک گفته و بیان کرد: کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح یکی از ارکان و ستون ها محسوب می شوند. و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح در سپاه بر دوش این قشر از جوانان کشور می باشد.
سرادر حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در این مراسم با اشاره به جایگاه سرباز و سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در مجموعه سپاه پاسداران، افزود جایگاه سربازی آنقدر افتخارآمیز است که شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عنوان سرباز را برای خود بر می گزید و خود را سرباز ولایت می دانست تا جایی که وصیت نمود بعد از شهادتش واژه ای جز کلمه سرباز بر روی سنگ قبر او نباشد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز تعداد قابل توجهی از شهدای ما از پاسداران وظیفه بودند و جانفشانی های آنان در تاریخ ضبط و ثبت شده است. از آن دوران خاطرات شیرینی برای رزمندگان و سربازانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند باقی مانده و ما باید سعی کنیم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم چراکه مفتخریم امروز این لباس مقدس را به تن داریم و این لباس همان لباسی است که شهدای سرباز به تن داشتند.

در پایان این مراسم تعدادی از سربازان وظیفه که به عنوان سرباز نمونه شناخته شده بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار