خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ممسنی گفت: امروز همه ما سرباز امام حسین و سرباز امام زمانیم و البته سربازی امام زمان (عج)، مراقبت هائی لازم دارد که باید مراقبت کنیم تا راه و مسیر را گم نکنیم.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۸۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در روز چهارم مهر ماه و پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز در نیروی های مسلح نامگذاری شده است، آیت اله شاکری فر امام جمعه شهرستان ممسنی در جمع سربازان وظیفه در نمازخانه ناحیه حضور پیدا کرده و اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس قرار داریم که این روزها یادآور از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی می باشد.

وی تصریح کرد: اصولا جنگ و خونریزی وجهه خوبی ندارد و در نظر همه ناپسند و بد می باشد ولی چرا و چه شد که جنگ 8 ساله ما، مقدس شد و دفاع مقدس نام گرفت.این مقدس بودن جنگ ما چیزی نبود جز هدف و قصد ما در دفاع از اسلام و قرآن که آن هم برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت بود.

امام جمعه شهرستان ممسنی که خود از آزادگان جنگ تحمیلی می باشد یادآور شد: آنچه در اسارت و سلول های بعثی تحمل سختی ها و شکنجه ها را آسان می کرد همین دیدگاه و اعتقاد به تعالیم دینی بود.

وی ادامه داد: همین روزها کار جهادی و فعالیت در تهیه و توزیع بسته های معیشتی سخت و خسته کننده است و آنچه این خستگی و سختی ها را برای ما آسان و لذت بخش می کند و خسته نمی شویم همان اعتقادات و باورهای دینی است.

 شاکری فر در ادامه ضمن تبریک به مناسبت روز سرباز در نیروی های مسلح،بیان داشت: امروز همه ما سرباز هستیم، سرباز امام حسین(ع) و سرباز امام زمان (عج)، و باید انشاءاله تا آخر هم سرباز بمانیم و البته سربازی امام زمان(عج)، مراقبت هائی لازم دارد که باید مراقبت کنیم تا راه و مسیر را گم نکنیم.

به گزارش بسیج، در پایان هدایائی به رسم یابود به دو نفر از سربازان وظیفه ناحیه و نیز سربازان متاهل  اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار