خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک:

روحانیون بسیجی پیشتاز خدمت به مردم

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور گفت: روحانیون بسیجی پیشتاز عرصه خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۴۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مراسم تجلیل از روحانیون جهادگر عرصه سلامت اندیمشک، گفت: در موضوع کرونا طلاب، روحانیون و بسیجیان درست و بموقع پای کار آمدند و جانفشانی‌ها و روحیه جهادی که میان آن‌ها وجود داشت، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بود.

وی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: با شیوع کرونا همه مردم را به نوعی ترس فرا گرفت، اما روحانیون و بسیجیان پیشتاز در این عرصه حضور پیدا کردند.

وی گفت: طلاب و بسیجیان پیرو بیانات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با بیماری کرونا پای کار آمدند و به تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن، حضور در بیمارستان‌ها و انجام امور متوفیان کرونایی پرداختند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، نظام، انقلاب و سرزمین همچنان ادامه دارد اذعان کرد: خروجی هشت سال دفاع مقدس، محور مقاومت بود که تمامی اقشار از جمله طلاب برای حفاظت از حریم آل‌الله و حریم انقلاب اسلامی در محور مقاومت حضور پیدا کردند.

امام جمعه اندیمشک نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ایثار کردندگفت: کمک به دیگران با از جان گذشتگی ایثار کردن است.

وی گفت: مسئله کرونا مانند یک جنگ بود که در شرایط سخت آن، طلاب و روحانیون همانند دوران دفاع مقدس ایثار کردند و به غسل، کفن و دفن اموات کرونایی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار