خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: یکی از نقشه‌های شوم و بزرگ دشمن در سال ۹۷ در کرمانشاه توسط جوانان بسیجی کرمانشاهی شناسایی و خنثی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۵۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, سعید بهشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود قرارگیری در منطقه‌ای ناامن که بسیاری از کشورها درگیر مبارزه با دشمنان و تروریست‌ها هستند، در اوج امنیت قرار دارد.

وی افزود: امنیت امروز کشور حاصل ایثار، فداکاری و تلاش نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیرو انتظامی و خون شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مواردی که به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کند رصد اطلاعاتی دشمن است که سبب برقراری امنیت و اقدام به موقع بر ضد نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

بهشتی بیان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند برای جمهوری اسلامی ایران به برکت دور اندیشی امام خمینی (ره) قرار داده حضور جوانان بسیجی با بصیرت است.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی با بصیرت در استان کرمانشاه سبب شناسایی عوامل ضد انقلاب در ماه رمضان سال ۹۷ شد که قصد از عملیات در راهپیمایی روز قدس را داشتند و به برکت حضور همین جوانان از بروز حادثه تروریستی مانند مراسم رژه شهر اهواز جلوگیری شد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروزه آحاد مردم چشمان تیز بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در جامعه هستند و هر کجا لازم باشد مردم برای مقابله با دشمنان و خنثی سازی نقشه آنان به میدان خواهند آمد.

بهشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا, گفت: در موضوع کرونا نیروهای مسلح وظیفه‌ای برعهده نداشتند اما برای کمک به مردم به میدان آمدند و ۲۷۰ بسیجی قریب به یک ماه گذشته با حضور در مراکز واکسیناسیون در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت ایران در جهان زبان زد است، افزود: در حمله ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی در عین الاسد که به گفته خود آنها منجر به کشته و زخمی شدن یک هزار نفر شد به سبب آمادگی نیروهای مسلح ایران آمریکا نتوانست هیچ کاری انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فتوای دینی ایشان ایران هیچگاه به فکر دستیابی به فکر سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

بهشتی اضافه کرد: با تدابیر و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس پرونده داعش در عراق و سوریه بسته شد و حوادث تروریستی در این کشورها کاهش یافته است.

وی با اشاره به نقش مدافعان حرم در نابودی داعش، بیان کرد: شهید مدافع حرم حاج اکبر نظری با ایمان و بدون ترس در میدان نبرد حاضر می‌شد و روی خاکریزها حرکت می‌کرد و باعث افزایش روحیه سایر رزمندگان می‌شد و اینگونه خداوند به برکت خون شهدا زمینه نابودی داعش را فراهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری هر کجا کارها به مردم واگذار شد پیشرفت کردیم، در صنعت دفاعی با خودباوری امروز قدرتمند شده‌ایم و این الگو باید در اقتصاد نیز محقق شود.

ارسال نظرات